Subject: elektriprojekti nr LC2624 „Vana-Koidu kinnistu elektriliitumine. Hellenurme küla Elva vald Tartu maakond“ kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 15:07:28 +0200

Tere!

Head uut aastat!

Lp Transpordiameti esindaja

Edastame teile kooskõlastamiseks elektriprojekti nr LC2624 „Vana-Koidu
kinnistu elektriliitumine. Hellenurme küla Elva vald Tartu maakond“.

Projekteeritud on  0,4 kV maakaabel paikneb riigitee nr 22159
Elva-Palupera-Kähri tee 10,27 - 10,34  km -l teemaal.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.